Followers

Thursday, October 22, 2009

^ujian Allah^

assalamualaikum..
segala puji bagi Allah kerana aku masih diberi kesempatan utk hidup ats muka bumi ni..Alhamdulillah..
sepanjang minggu,begitu bnyk ujian Allah yang menimpa..kadang2 terasa diri ini begitu tak berdaya,begitu lemah..terasa diri ini hina,kerdil,bodoh dan alpa..tp aku masih bersyukur kera aku tahu sesungguhnya setiap ujian yang datang menjadi bukti dan tanda kasih sayang Allah kepadaku..
kenapa ek??bangun pagi x semena-mena air mata mengalir di pipi..kepada siapa aku ingin mengadu? seakan-akan tiada sesiapa yang memahami apa yang berlaku pada diriku..berat sgtke ujian ini sehinggakan beratku turun 3 kg? waaaaaaaaa~
duhai diriku,jangan kau sedih,jangan kau takut..Allah sentiasa bersamamu..

1 comment:

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih