Followers

Monday, March 21, 2011

~ 10 hari ~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


Alhamdulillah,sama-sama kita bersyukur kepadaNya di atas segala nikmat yang tak terhingga yang dapat kita kecapi hingga ke saat ini...Alhamdulillah=)


Sejak akhir-akhir ini bnyak sgt benda yang jadi...sebelum terlambat,nak ucapkan Selamat Pengantin Baru utk ayah tersayang...semua orang gembira tengok ayah gembira..huhu~ semalam nak pergi pun hati tenang nak tinggal ayah dengan nenek..tp sedih nak tinggalkan ummi abah. perasaan homesick menjelma tanpa diundang..sabar2,lg beberapa bln je lg....


sedikit kenangan manis yang takkan dilupakan~


















melangkah saje di bumi anbiya' ini bermakna rutin kehidupan kembali seperti biasa..dah xde da jd suri rumah ke,orang gaji ke...perjalanan menuntut ilmu masih jauh perlu ku kejar..teringat kata-kata abah ; "abah xde harta nak bagi kamu semua,abah boleh bagi kamu peluang untuk belajar je. belajar lah sebaik mungkin sbb dgn adanya ilmu,insyallah hidup boleh berjaya.." terima kasih abah..sayang abah sangat-sangat..


sudah 4 hari tertinggal kelas..rasa banyak sangat benda yang perlu cover...sedih??? huhu..semua yang terjadi ada hikmahnya..tiket balik delay berkali-kali sampailah sempat bagiku untuk menghadiri majlis penikahan ayah..Alhamdulillah,suka sangat=)


rasa sangat keseorangan sehinggakan terlintas di fikiran perkara yang bukan-bukan...rupa-rupanya diri ini sungguh lemah sekali....betapa lemah,hina,dhaif dan jahilnye diri ini...padaMu aku berharap...


Ya Allah,sucikanlah hati-hati kami,permudahkanlah segala urusan kami,panjangkanlah usia kami,dan perindahkanlah akhlak serta perlakuan kami,sesungguhnya hanya padaMu tempat kami meminta pertolongan. Amin Ya Rabb..

No comments: